Ledige stillinger

 

SERVICEKOORDINATOR

Stillingstittel: Servicekoordinator

Ansettelsesform: Heltid
Søknadsfrist: 01.09
Oppstart: fortløpende

 

Om stillingen

Vi ser etter en Servicekoordinator som kan bidra til å styrke vårt team med sin kompetanse og entusiasme. Arbeidsoppgavene vil omfatte planlegging og koordinering av transporter, reiser og mannskap, optimalisering av ruter for å sikre effektivitet og kostnadsbesparelser, samt å holde styr på lagerbeholdning. Du vil også samarbeide med transportører og leverandører for å sikre punktlig levering. Du vil jobbe i et Team med Serviceleder, servicekoordinator, lagermedarbeider og 10 flinke og erfarne serviceteknikere.

 

Vi søker deg som:

Vi søker en som er organisert og strukturert person med evne til å håndtere flere oppgaver samtidig. Du må være proaktiv og løsningsorientert. Samtidig som man er  serviceinnstilt med fokus på å levere høy kundetilfredshet.

 

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra logistikk, koordinering eller lignende roller, eventuelt høyere utdannelse (bachelor)
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter og evne til å bygge relasjoner på tvers av avdelinger
  • Erfaring med mersalg og kundeservice
  • Gode IT-ferdigheter, spesielt innen ERP-systemer og kundeadministrasjonssystemer

 

Arbeidsoppgaver:

Transport og logistikk:

  • Planlegging og koordinering av transporter, reiser og mannskap
  • Optimalisering av ruter for å sikre effektivitet, kostnadsbesparelser og ikke minst redusere miljøavtrykket
  • Holde kontroll på lagerbeholdning av reservedeler og rekvisita
  • Samarbeide med transportører og leverandører for å sikre punktlig levering

Koordinering mellom avdelinger:

  • Fungere som bindeledd mellom salgs- og serviceavdelingen for å sikre god kommunikasjon og informasjonsflyt
  • Samarbeid med markedsavdelingen for å bidra til å utvikle nye service konsepter og styrke vår markedsføring av våre tjenester
  • Delta i ukentlige møter med begge avdelingene for å diskutere pågående prosjekter og fremtidige behov
  • Gjennomføre enklere prosjekter rundt leveranser

Mersalg og oppfølging:

  • Mersalg av reservedeler og rekvisita
  • Identifisere salgsmuligheter for overnevnte hos eksisterende kunder
  • Utvikle og implementere kampanjer og tilbud for å fremme salg av reservedeler og rekvisita
  • Følge opp tilbud på reservedeler og rekvisita, og forespørsler for å sikre konvertering til salg
  • Sørge for å skape samt følge opp nettverk av servicestasjoner rundt om i Norge
  • Følge opp fakturering av all support som gis til kunder
  • Planlegge og følge opp preventive service aktiviteter på kunders maskiner

Kundeoppfølging:

  • Systematisk følge opp kunder etter servicebesøk for å sikre tilfredshet og identifisere eventuelle nye behov
  • Håndtere reklamasjoner og forespørsler på en effektiv og kundevennlig måte
  • Følge opp langvarige tekniske saker mot kunder og leverandører

Administrative oppgaver:

  • Dokumentasjon og rapportering – sørge for at service protokoller og rapporter utvikles jevnlig
  • Fakturakontroll og sørge for at alt rapporteres og dokumenteres overfor kunder
  • Følge opp fakturering og administrasjon knyttet til service
  • Ansvar for telefonkøer og at vi alltid er tilgjengelige

Prosessforbedringer:

  • Analysere nåværende arbeidsflyter og foreslå forbedringer for å øke effektiviteten
  • Implementere og overvåke bruk av nye systemer eller verktøy som kan hjelpe med koordinering og oppfølging

 

Hvem er vi:

Jako AS er et ledende firma innen vaskeriteknikk og logistikk med en sterk forpliktelse til kvalitet og innovasjon. Vi jobber hardt for å levere førsteklasses tjenester og produkter til våre kunder og skape et positivt og produktivt arbeidsmiljø for våre ansatte.

 

Hva kan vi tilby deg:

  • Konkurransedyktig lønn
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et inkluderende og støttende arbeidsmiljø
  • Muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Mange unike goder
  • Arbeidsplass i topp moderne lokaler (nybygg ila 2025 på Sinsen, kun 40 meter fra Sinsen T-bane stasjon)

 

Send din søknad og CV til vår serviceleder Marius Lefstad og vår Daglige leder Tom Steindal Pedersen ml@jako.no / tp@jako.no innen 01.09.2024.

For spørsmål om stillingen, vennligst kontakt Tom på telefon: 98 28 54 00

Vi oppfordrer kvinner og/eller nyutdannede personer innen tekniske fag til å søke på stillingen.

 

Vi ser frem til å høre fra deg!